Olyckor och incidenter händer. Hur mycket vi än försöker så kommer de att inträffa. Men du måste kunna få möjlighet att hantera dem så snabbt och effektivt som möjligt – så att vi kan jobba mot en vision om så få incidenter som möjligt. STELLA är din bästa vän i detta arbete och ser dessutom till att alla som berörs av och behöver informationen, är uppdaterade och har koll. Ett tillbud, en arbetsskada mindre i taget.
Det är självklart inte det absolut första du skall göra när en incident inträffar men det är oerhört viktigt att så snabbt som möjligt fånga upp olyckor, tillbud och avvikelser. Med hjälp av STELLA kan du via din mobil, surfplatta eller dator enkelt rapportera in det som hänt och direkt går informationen ut till alla som behöver den.
De som använt och använder sig av STELLA är tydliga i sin återkoppling – aktivt arbete med hantering av tillbud minskar mängden skador och incidenter. Oavsett hur det ser ut idag, kan du med hjälp av STELLA effektiv jobba mot färre olyckor och minskade kostnader.
Du bestämmer själv vem som skall få vilken information när det inträffat en incident eller hur tillgången till statistik, data och uppföljning skall se ut. Det är enkelt att ändra behörighet och hur mail skall gå ut i organisationen. Jobbar du dessutom även i ADATO eller OPUS, pratar systemen samma språk och du kan enkelt fortsätta jobba med informationen från STELLA i dem.
STELLA är lättanvänt och med hjälp av den inbyggda guiden kommer du inte ha några problem att förstå och rapportera in incidenten när den sker – inte minst viktigt då fokus vid en ett tillbud naturligtvis skall vara på det som inträffat och den som kanske blivit skadad. När du börjar använda STELLA, har du dessutom möjlighet att bestämma vilka typer av händelser och statistik som passar just er.
![]()
Detaljerade rapporter
Viktig statistik över organisationens alla händelser gör det möjligt att ta bra beslut och sätta in rätt resurser på rätt plats.
![]()
Hög säkerhetsnivå
Allt vi gör utgår från höga krav på säkerhet.
![]()
Integration
Integration av arbetsskador med AFA, Arbetsmiljöverket och Försäkringskassan.
![]()
Verksamhetskontroll
HR-avdelningen ges möjlighet att stödja chefer i sitt arbete, med fullständig överblick av pågående och avslutade ärenden.
![]()
Kunddriven utveckling
Du som kund är med och påverkar vad som skall utvecklas framåt.
![]()
Single sign on
Har ni flera av våra tjänster, kan användare enkelt växla mellan systemen med samma inloggning.
Kanske vill du ha en onlinedemo av Stella eller kanske du är nyfiken på någon speciell funktionalitet. Härligt, bara berätta vem du är så hör vi av oss.
Tack för visat intresse! Vi hör av oss så fort vi kan!Med administration och tekniska lösningar kan ditt företag att leva upp till EU:s dataskyddsförordning GDPR och undvika olovlig hantering av personuppgifter.
Bristande rutiner gör det svårt att följa lagar och regler i det systematiska arbetsmiljöarbetet. Med digitalt stöd lyckas du uppfylla ditt arbetsmiljöuppdrag.
Arbetsgivaren och de anställda får tillgång till all nödvändig information. Medarbetaren rapporterar händelsen själv och ansvarig chef kan vidta snabba åtgärder.