Det är inte alltid möjligt att lägga kraften på rätt saker. Men att kunna samla allt som rör medarbetaren över tid, oavsett vad personalärendena handlar om, är något vi vet kommer underlätta för både dig och din personal. En nödvändighet för att kunna ha översikt och tillgång till uppdaterad och riktig information.

Novi
Medarbetaranteckningar i molnet alltid tillgängliga via Novi

Har du internet har du alltid alla dina anteckningar

Med NOVI är dina personalanteckningar aldrig längre än ett klick bort. Oavsett om det handlar om varningar, korrigerande samtal, utvecklingssamtal eller annat så erbjuder NOVI stöd för korrekt dokumentation, bra översikt och en tydlig process -som dessutom är GDPR-säkrad.

Guider och mallar att använda för anteckningar om medarbetare i Novi

Enkelt för dig med hjälp av guider och färdiga mallar

Vi vet vilka de vanligaste ämnena för anteckningar på arbetsplatsen är. Och har skapat ett antal mallar som du kan börja använda med en gång. Och skulle de inte passa eller om du trots allt tycker det här med personalanteckningar är knepigt, så finns det smarta guider som leder dig genom alla steg i processen.

Mobil, dator, surfplatta Novi för anteckningar om medarbetare fungerar oavsett

Dator, surfplatta eller mobil – du bestämmer

NOVI är anpassat för den moderna arbetsplatsen och är precis lika lätt att använda oavsett om du vill skriva in eller hämta informationen från din dator, surfplatta eller mobil. Det gör att NOVI följer din arbetsdag och arbetssituation på smidigaste sätt.

Låt Novi göra det tråkiga jobbet och fokusera på dina medarbetare

Du behöver inte komma ihåg – det gör systemet

Inte alltid men relativt ofta behöver en anteckning du gjort, följas upp på ett eller annat sätt. Och istället för att försöka komma ihåg, kan du överlåta det jobbet till NOVI. Ställ in uppföljande aktiviteter och åtgärder på specifika datum och få en påminnelse via mail när det är dags. Så kan du fokusera din kraft på medarbetaren istället för kom-ihåg-lappen.

Dynamiska mallar

Skapa egna frågemallar för de ärendetyper ni har.

Lättanvänt

Samtliga tjänster har användbarhet i fokus.

Gallring av data

Genom att ni sätter upp rutiner så sköter systemet automatisk gallring av all data och alla dokument.

Anpassningsbart

Skapa själva vilka personalärendetyper ni vill arbeta med.

Utskrifter

Som användare kan du när som, enkelt skriva ut del av eller hela ärenden med ett enda knapptryck.

Hög säkerhetsnivå

Allt vi gör utgår från höga krav på säkerhet.

Komplettera denna produkten med