Det är inte alltid möjligt att lägga kraften på rätt saker. Men att kunna samla allt som rör medarbetaren över tid, oavsett vad personalärendena handlar om, är något vi vet kommer underlätta för både dig och din personal. En nödvändighet för att kunna ha översikt och tillgång till uppdaterad och riktig information.

Novi

Har du internet har du alltid alla dina anteckningar

Med NOVI är dina personalanteckningar aldrig längre än ett klick bort. Oavsett om det handlar om varningar, korrigerande samtal, utvecklingssamtal eller annat så erbjuder NOVI stöd för korrekt dokumentation, bra översikt och en tydlig process -som dessutom är GDPR-säkrad.

Enkelt för dig med hjälp av guider och färdiga mallar

Vi vet vilka de vanligaste ämnena för anteckningar på arbetsplatsen är. Och har skapat ett antal mallar som du kan börja använda med en gång. Och skulle de inte passa eller om du trots allt tycker det här med personalanteckningar är knepigt, så finns det smarta guider som leder dig genom alla steg i processen.

Dator, surfplatta eller mobil – du bestämmer

NOVI är anpassat för den moderna arbetsplatsen och är precis lika lätt att använda oavsett om du vill skriva in eller hämta informationen från din dator, surfplatta eller mobil. Det gör att NOVI följer din arbetsdag och arbetssituation på smidigaste sätt.

Du behöver inte komma ihåg – det gör systemet

Inte alltid men relativt ofta behöver en anteckning du gjort, följas upp på ett eller annat sätt. Och istället för att försöka komma ihåg, kan du överlåta det jobbet till NOVI. Ställ in uppföljande aktiviteter och åtgärder på specifika datum och få en påminnelse via mail när det är dags. Så kan du fokusera din kraft på medarbetaren istället för kom-ihåg-lappen.

Dynamiska mallar

Skapa egna frågemallar för de ärendetyper ni har.

Detaljerade rapporter

Viktig statistik över organisationens alla personalärenden gör det möjligt att ta bra beslut och sätta in rätt resurser på rätt plats.

Egna snabblänkar

Möjlighet att lägga till egna unika snabblänkar från startsidan.

Integration

Vi integrerar våra lösningar med era befintliga system för automatisk hantering av organisation, ansvarig chef och dess medarbetare.

Utskrifter

Som användare kan du när som, enkelt skriva ut del av eller hela ärenden med ett enda knapptryck.

Mobilanpassade

Alla våra system är mobilanpassade för att kunna användas när du behöver oavsett.

Komplettera denna produkten med