Det är inte alltid möjligt att lägga kraften på rätt saker. Men att kunna samla allt som rör medarbetaren över tid, oavsett vad personalärendena handlar om, är något vi vet kommer underlätta för både dig och din personal. En nödvändighet för att kunna ha översikt och tillgång till uppdaterad och riktig information.

Novi logga fyra gula filer
Medarbetaranteckningar i molnet alltid tillgängliga via Novi

Har du internet har du alltid alla dina anteckningar

Med Novi är dina personalanteckningar aldrig längre än ett klick bort. Oavsett om det handlar om varningar, korrigerande samtal, utvecklingssamtal eller annat så erbjuder Novi stöd för korrekt dokumentation, bra översikt och en tydlig process -som dessutom är GDPR-säkrad.

Guider och mallar att använda för anteckningar om medarbetare i Novi

Dokumentera enkelt med hjälp av guider och färdiga mallar

Vi vet vilka de vanligaste ämnena för anteckningar på arbetsplatsen är. Och har skapat ett antal mallar som du kan börja använda med en gång. Och skulle de inte passa eller om du trots allt tycker det här med personalanteckningar är knepigt, så finns det smarta guider som leder dig genom alla steg i processen.

Mobil, dator, surfplatta Novi för anteckningar om medarbetare fungerar oavsett

Dator, surfplatta eller mobil – du bestämmer

Novi är anpassat för den moderna arbetsplatsen och är precis lika lätt att använda oavsett om du vill skriva in eller hämta informationen från din dator, surfplatta eller mobil. Det gör att NOVI följer din arbetsdag och arbetssituation på smidigaste sätt.

Låt Novi göra det tråkiga jobbet och fokusera på dina medarbetare

Du behöver inte komma ihåg – det gör systemet

Inte alltid men relativt ofta behöver en anteckning du gjort, följas upp på ett eller annat sätt. Och istället för att försöka komma ihåg, kan du överlåta det jobbet till Novi. Ställ in uppföljande aktiviteter och åtgärder på specifika datum och få en påminnelse via mail när det är dags. Så kan du fokusera din kraft på medarbetaren istället för kom-ihåg-lappen.

system som har koll på data

Gallring av data

Genom att ni sätter upp rutiner så sköter systemet automatisk gallring av all data och alla dokument.

Lättanvänt system för chefen

Lättanvänt

Samtliga tjänster har användbarhet i fokus.

Chefen får alltid rätt information

Enkelt övertag

Vid organisations­förändringar följer ärenden och dokumentation automatiskt med till rätt ansvarig chef.

System med bra integration

Integration

Vi integrerar våra lösningar med era befintliga system för automatisk hantering av organisation, ansvarig chef och dess medarbetare.

GDPR säkerhet och krav

GDPR-uppfyllande

Vi har byggt in stöd för smart hantering av GDPR-frågor

Kund drivna lösningar och utveckling

Kunddriven utveckling

Du som kund är med och påverkar vad som skall utvecklas framåt.

Komplettera denna produkten med
Relaterade artiklar

GDPR – så hanterar man anställdas personuppgifter på arbetsplatsen

Med administration och tekniska lösningar kan ditt företag att leva upp till EU:s dataskyddsförordning GDPR och undvika olovlig hantering av personuppgifter.

Läs mer

Medarbetarsamtalet – chefens viktigaste verktyg

Utvecklingssamtalet är chefens viktigaste redskap för att skapa tillväxt. I ett systemstöd dokumenteras det man kommit överens om, som mål och andra insatser.

Läs mer

Hemligheten bakom ett lyckat lönesamtal

Som chef behöver du ha koll på medarbetarens mål, prestation och resultat. Med ett digitalt stöd samlar du alla personalanteckningar på ett och samma ställe.

Läs mer